Reserva

Què fem?

Oferim serveis de Sharing i lloguer per múltiples béns i pràctica d'activitats, gràcies a la nostra xarxa de col·laboradors professionals a la Costa Brava i l'Empordà.

El teu agent personal pel temps lliure.

Lloguer i Sharing de flota. Pràctica d'activitats a la teva destinació.

Des del Club Nordest oferim un punt de trobada on gaudir amb els teus amics i familia del vostre temps lliure. Oferim una variada oferta en lloguer, sharing i pràctica d'activitats a la Costa Brava i l'Empordà, el vostre assistent online per gaudir durant tot l'any.

La Costa Brava i l'Empordà t'esperen.

Opcions a la vostra mida.

Club Nordest ofereix possibilitats pensades a la vostra mida. Com a producte especial oferim el Sharing, especialment pensat per gaudir habitualment d'algun dels múltiples bens disponibles. A més, tot el catàleg de productes també està disponible en modalitat de lloguer puntual. I per enriquir l'experiència, incorporem també les activitats més diverses per a realitzar la seva pràctica en la millor companyia.

Xarxa de professionals.

Un valor diferencial del Club Nordest radica en oferir els serveis i productes fruit del treball conjunt amb una xarxa de col·laboradors professionals de la màxima confiança, amb les millors ganes de compartir amb la seva amplia experiència, especialment a la Costa Brava i a l'Empordà però des de ja mateix treballant en nous indrets que aviat volem compartir.

Benvinguts al Sharing

Una cuota per temporada i disposseu de dies repartits segons les vostres preferències.

Amb la modalitat Sharing del Club Nordest compartireu els costos totals amb altres socis i tindreu accès al màxim número de dies disponibles sense problemes d'overbooking.

El Sharing és un concepte intermedi entre el lloguer puntual i la propietat. És un producte pensat per utilitzar un be durant un nombre de dies anuals suficients com perquè no compensi el lloguer diari i al mateix temps estalviant els costos que comporta la propietat tradicional o el lloguer de llarga durada.

Fins a 4 vegades més econòmic que la propietat, i gaudiràs tant com si fos teu.

Comoditat sense preocupacions.

Amb el Sharing gaudiràs d'un be sense preocupacions, deixant les obligacions en mans del professional que l'ofereix. Els costos queden inclossos dins d'una tarifa super reduïda gràcies al repartiment dels costos entre altres usuaris que com tu també gaudiran del be quan no en facis ús. El grup d'usuaris de Sharing serà reduït, per garantir la major disponibilitat entre tots i fomentar el sentiment de pertanyença i bon ús.

Sostenibilitat. Innovació.

Comparat amb el lloguer tradicional, el Sharing s'amortitza a partir de la primera setmana d'ús, doncs les tarifes de Sharing són aproximadament el preu d'un lloguer d'una setmana. A més, el Sharing és també una modalitat d'ús que fomenta el consum sostenible i racional, potenciant al mateix temps la comoditat, la seguretat i les possibilitats de canvi i innovació que podran oferir els professionals al renovar el seu catàleg de producte disponible.

Calendaris a la teva mida.

Addicionalment i dintre del producte Sharing, poden existir diferents modalitats de calendari adecuades per cada necessitat. Podràs per exemple triar Sharing temporada alta, o Sharing tot l'any entre d'altres. D'aquesta manera podràs reservar els teus dies amb antel·lació i segons un calendari de disponibilitat repartida de forma equitativa entre tots els usuaris, aconseguin així que tothom tingui dret als millors dies d'una manera justa i transparent.

Prefereixes fer un lloguer?

Ràpid. Fàcil. El lloguer de sempre, com mai.

La xarxa de serveis del Club Nordest ofereix la possibilitat de llogar diferents béns, originalment amb una amplia base d'embarcacions però a dia d'avui també apartaments i bicicletes a més d'altres categories properament disponibles.

Variada oferta i ubicacions.

Els col·laboradors professionals permeten triar entre una àmplia oferta per al lloguer diari en punts d'entrega geogràficament distribuïts. Temporada a temporada la xarxa de col·laboradors professionals ha anat creixent i la intenció és poder oferir cada dia més i millor oferta amb el màxim nivell de qualitat i atenció.

Gestió de reserves online.

Fer la reserva és ràpid i fàcil gràcies a la plataforma web de reserves online. Consultar la flota i la disponibilitat de tots els béns en cadascun dels punts d'entrega, o gestionar les reserves. A més de la flota disponible en cada moment, podrem resoldre necessitats especials amb certa antel·lació.

Activitats per a tots els públics.

Les millors activitats pels teus amics i familia. Enriqueix la teva escapada.

A més de gaudir de qualsevol be de tota la flota, també pots triar la pràctica d'alguna de les activitats disponibles. Pràctiques acuàtiques, sortides esportives de muntanya, o experiències gastronòmiques entre d'altres. Actualment pots informar-te a la nostra web, i en breu podràs fer la reserva directament i veure compatibilitat de calendaris entre les demès activitats o lloguers de flota. Com sempre, tot de la mà d'una xarxa de professionals de gran confiança.