Reserva

Qui som?

Som una xarxa de col·laboradors professionals especialitzats en serveis per gaudir del temps lliure a la Costa Brava i l'Empordà.

Uneix-te a una xarxa de professionals al servei del temps lliure

Vols oferir la teva flota? Tens un punt d'entrega? T'interessa ser agent comercial?

Club Nordest és el resultat d'unir els esforços de professionals especialitzats en serveis de lloguer i pràctica d'activitats en el temps lliure. Estem sempre oberts a treballar amb nous i millors professionals.

Sóm la versió moderna del taulell d'anuncis a la recepció d'un hotel.

Varietat de béns i activitats.

Vam començar amb una base de serveis nàutics: lloguer d'embarcacions, escola nàutica, i club de submarinisme entre d'altres, però ràpidament vam ampliar en oferta d'apartaments, bicicletes, així com activitats a l'aire lliure: rutes en BTT, sortides d'hípica, o experiències gastronòmiques.

Diferents destinacions

Coneixedors de la Costa Brava i l'Empordà, estem a L'Estartit, L'Escala, Empuriabrava i Blanes, i seguim treballant fort per tenir més i millor oferta de productes i experiències a oferir, a més de noves destinacions o punts d'entrega on els puguis gaudir.

Dinamitza el teu negoci amortitzant els serveis dins del Club Nordest

Hem creat una plataforma online per col·laboradors professionals: proveïdors de flota, venedors, i més.

Al Club Nordest volem establir noves col·laboracions i fer la xarxa de serveis cada dia millor. T'oferim un model de col·laboració obert i modern, on com a professional obtindràs una rendibilitat i beneficis en funció de la teva participació exercint múltiples rols: proveïdor de bens o serveis, agent comercial, o responsable d'entregues i satisfacció de client entre d'altres. Diga'ns com vols participar, i comencem a treballar junts.

Vols participar com a professional?

Proveïdor de serveis i flota

Afegeix la teva flota i aconsegueix visibilitat exclusiva gràcies a la venta creuda d'altra flota o activitats.

PARTICIPACIÓ FINS 80%

Responsable check-in

Garanteix l'entrega i bon ús de la flota o durant la pràctica d'activitats en qualsevol punt d'entrega.

PARTICIPACIÓ FINS 20%

Agent revenedor i comercial

Actua com a revenedor dels bens i activitats a la plataforma, i obtindràs part dels beneficis de la venta.

PARTICIPACIÓ FINS 10%

Altres col·laboracions

Neteja? Logística? Catering? Qualsevol activitat professional que puguis exercir pot ser part de l'esquema d'intermediaris.

PARTICIPACIÓ FINS ...%

Rendibilitats del 10% i més.

Avantatges Freemium per col·laboradors

Monitoritza el rendiment dels teus serveis i treu profit participant en la xarxa d'intermediaris.

Fen-te membre professional de la xarxa de Club Nordest tindràs accès a bona part de les funcionalitats de la plataforma web, i sobretot et converteixes en particiapant actiu amb dret als beneficis obtinguts segons el grau de la teva contribució. Tot quantificat amb la major transparència i amb accès als teus registres d'activitat i rendiment dins de la plataforma web. Una innovadora xarxa de comissionistes professionals transparent, transversal i multi-direccional orientada al sector del temps lliure a la Costa Brava i l'Empordà.

Noves funcionalitats pel teu negoci...