Reserva

Vols fer-te membre?

Forma part del Club Nordest. Gaudeix de la flota i les activitats disponibles, o participa com a professional oferint els teus serveis.

Gaudeix com a usuari. Beneficia't com a professional.

Club Nordest és el teu espai tant si ets amant del teu temps lliure, com si ets un professional que vol oferir els seus serveis per fer gaudir del temps lliure als demes. Fes-te usuari o col·labora professionalment, i aprofita't dels avantatges que et facilitem al Club Nordest.

Benvingut usuari de Club Nordest.

Vols llogar una embarcació? Un apartament? Una bicicleta? O encara millor, vols gaudir d'una embarcació com si fos teva durant tot l'any a una tarifa super reduïda i amb tot inclòs? Al mateix temps vols veure l'oferta d'activitats a la teva zona? Club Nordest vol ser el teu assistent pel temps lliure a la Costa Brava i l'Empordà.

Coneix tot el que et volem oferir com a usuari i comença a gaudir del teu temps lliure de la millor manera.

Uneix-te a la xarxa de col·laboradors.

Club Nordest preten unir els esforços dels professionals dels serveis del temps lliure a la Costa Brava i l'Empordà. Per això pots participar com a empresa col·laboradora i beneficiar-te de les eines que et facilitem, especialment d'un transparent sistema on veuràs els teus ingressos extra en funció del teu grau de participació.

Descobreix totes les avantatges de ser col·laborador i apunta't. Esperem poder coneixer el que fas ben aviat.